Wiosenna forma dla spóźnialskich

0
269

Czas płynie niebywale szybko, a wiele postanowień pozostaje w tyle i nie może nabrać rozpędu. Są jednak sposoby, aby nieco podratować swoje dotychczasowe wyniki i odpowiednio przygotować się na wiosenny sezon krótkich sukienek i szortów. Sprawdź, co jeszcze zdążysz zrobić!

Niemal każdy z nas planuje rozpoczęcie wiosny wraz z „nowym ja”. W czasie zimy dążymy do wypracowania sylwetki, którą będzie można z dumą pochwalić w pierwszych, wiosennych dniach. Niestety ambitne plany i rzeczywistość są zwykle odmienne. Wciąż jednak istnieją sposoby na to, by nieco nadrobić stracony czas. Oto one.

Zbawienny HIIT

Pod skrótem HIIT kryje się pojęcie „high intensity interval training”, co oznacza zwykle krótki i bardzo intensywny trening interwałowy. Polega on na nieustannym przeplataniu krótkich chwil odpoczynku z ćwiczeniami wykonywanymi tak szybko i mocno, jak tylko się da. Taki sposób komponowania treningu pozwala na uzyskanie maksymalnego wysiłku fizycznego i natychmiastowe pobudzenie układu krążenia i układu oddechowego. Mięśnie pracują jak szalone, a wraz z nimi spala się zbędna tkanka tłuszczowa. Treningi HIIT to zatem najlepszy sposób na osiągnięcie wyraźnych efektów w stosunkowo krótkim czasie. Dodatkowe zalety? Metabolizm podkręcony na wiele długich godzin po samym treningu. To najlepszy sposób na wykorzystanie nadprogramowych kalorii. Dogoń zatem wiosnę w trybie interwałowym!

Dieta last minute

Nic tak nie wpływa na wygląd naszej sylwetki, jak stosowana dieta. To właśnie ona odpowiada za obwody, jakość i jędrność ciała, gładkość skóry, posiadane zapasy energii i ogólne samopoczucie. Jeśli słodycze i tłuste przekąski pojawiały się w trakcie zimy na talerzu zbyt często, z pewnością jest to zauważalne. Niestety nie można cofnąć minionego czasu, jednak wciąż można postawić na zdrowe, lekkie i regularne posiłki, które potrafią zdziałać cuda! Jeśli jednak fit-gotowanie nie było dotychczas Twoją mocną stroną, to lepiej oddać swój jadłospis w ręce specjalistów. Rozwiązanie idealne? Dieta z dowozem! Miód Malina Warszawa to doskonała opcja dla osób mieszkających w stolicy, jednak tego typu usługi oferowane są w niemal każdym mieście. Wszystko opiera się na komplecie zbilansowanych i zdrowo przygotowanych posiłkach, które są dostarczane każdego dnia pod wskazany adres. Dzięki temu problem zakupów i gotowania znika momentalnie, a na talerz trafia tylko to, co powinno się tam znaleźć. Smuklejsze ciało, płaski brzuch i lepsze samopoczucie już po kilku dniach w pakiecie!

dieta-last-minute

Ciało pod lupą

Dobrze wyglądające, atrakcyjne ciało to efekt nie tylko treningów i diety, ale i codziennej pielęgnacji. Jeśli chcesz czuć się pewnie w lżejszych ubraniach, które odkrywają sylwetkę, postaw na regularne peelingi, masaże i nawilżanie swojej skóry. To dzięki nim stanie się dużo bardziej napięta, jędrna i gładka, co nie pozostawi miejsca na uwagi. Jeżeli nie wiesz, jak przeprowadzić zabiegi samodzielnie, udaj się do specjalistycznego salonu kosmetycznego i oddaj się w ręce profesjonalistów, co da jeszcze lepsze i niemal natychmiastowe efekty. Już kilka sesji z wykorzystaniem zaawansowanych kosmetyków lub specjalnej aparatury sprawi, że zobaczysz różnicę na własne oczy. To świetny sposób na zwieńczenie swoich wszystkich wysiłków o świetną figurę.

Krój ma znaczenie

Nie ma sylwetek idealnych! Ważne jest jednak to, w jaki sposób podkreśla się zalety i słabsze strony każdej z nich. Pamiętaj, że nie każdy wygląda korzystnie w ultra-krótkich spodenkach, a koszulka na cienkich ramiączkach niekoniecznie dodaje lekkości stylizacji. Dobrze dopasowany strój, o odpowiednich krojach jest w stanie zdziałać cuda i w oka mgnieniu odmienić cały wygląd sylwetki. Jeśli zatem któraś część ciała jest dla Ciebie kłopotliwa, zamaskuj ją dobrze odpowiednio dobranym fasonem, kolorem lub materiałem!

Teraz już wiesz, że jeszcze nic straconego!

[Głosów:1    Średnia:5/5]
PODZIEL SIĘ
Kasia Dulewicz
Uwielbiam fitness. Rzadko używam obciążenia, zdecydowanie wolę ćwiczyć siłą własnego ciężaru.

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ