Czy kreatyna rzeczywiście daje szybkie efekty wzrostu masy ciała?

0
511

Powszechnie uważa się, że kreatyna jest jedną z tych najlepszych, najbardziej skutecznych odżywek stosowanych współcześnie przez sportowców. Oczywiście w głównej mierze suplementacja nią dotyczy tych osób, które pragną zwiększyć masę swoich mięśni.

Masa ciała, czy masa mięśni?

Nikt z nas trenując i ćwicząc nie ma zamiaru zwiększać masy swojego ciała, ale raczej o to, aby w stosunkowo krótkim czasie zwiększyć masę swoich mięśni. Kreatyna to związek, który występuje w ludzkich mięśniach w stanie naturalnym. Jest zatem składnikiem potrzebnym ludzkim mięśniom do dobrego funkcjonowania.

Musimy, jednakże zaznaczyć, że kreatyna obecna w ludzkich mięśniach w stanie naturalnym na pewno nie jest wystarczająca do tego, aby móc zbudować zadowalającą masę mięśniową. Musimy zatem sięgnąć po suplementy diety, musimy sięgnąć po odpowiednie suplementy diety. Monohydrat kreatyny, jabłczan kreatyny, fosforan kreatyny to obecnie najbardziej popularne jej formy i zarazem również najbardziej skuteczne jej formy.

Szybki przyrost masy mięśniowej

Jeśli ktoś ma jakieś wątpliwości, jeśli ktoś pyta o to czy kreatyna faktycznie może spowodować szybki przyrost masy mięśniowej, to należy owe wątpliwości od razu rozwiać i należy podkreślić to, że mamy do czynienia z jednym z tych suplementów diety dla sportowców, który faktycznie odznacza się bardzo wysoką skutecznością działania. Warto w tym miejscu dodać, że nie są to tylko opinie, nie są to tylko pewne przypuszczenia, przesłanki, ale jest to fakt jak najbardziej potwierdzony stosownymi badaniami naukowymi. Tym samym sięgając po kreatynę nie tylko mamy szansę na zwiększenie masy swoich mięśni, ale tak naprawdę powinniśmy tego oczekiwać. Jak najbardziej istotnym elementem jest to, aby ową kreatynę dawkować we właściwy sposób, aby sięgnąć po właściwy jej rodzaj, ale na pewno jest to jeden z tych suplementów diety, który jest jednym z najlepszych.

trening

Jak działa kreatyna?

Kreatyna nie działa sama w sobie, a tym samym nie możemy nie stosować odpowiedniej dla nas diety, nie możemy nie zastosować właściwych ćwiczeń fizycznych, właściwego treningu, gdyż bez tych elementów nie ma mowy o skutecznym budowaniu masy mięśniowej, ale jeśli już owe elementy przybrały właściwą formę, to przyjmowanie kreatyny powinno dać nam to, czego oczekujemy. Aby móc mówić o spełnieniu naszych oczekiwań, aby móc mówić o realizacji zakładanych przez nas celów treningowych, potrzeba jest również odpowiedniego dawkowania kreatyny, sięgania po nią we właściwych porach, co zresztą jest też jednym z głównych elementów.

Niemniej jednak mówiąc o kreatynie, mamy pełne przekonanie, że jest to jeden z najlepszych produktów pomagających nam uzyskać wyższy poziom naszej masy mięśniowej, jest to jeden z najlepszych suplementów diety, dzięki któremu będziemy mogli mówić o osiągnięciu zakładanych przez nas celów treningowych. Kreatyna, poza tym jest jednym z tych bezpieczniejszych suplementów diety dla sportowców, jest jednym z tych, do których nie przyczepimy zbyt dużej ilości skutków ubocznych, a przy właściwej suplementacji możemy nawet powiedzieć, że z owymi skutkami ubocznymi nie będziemy mieli wcale do czynienia.

[Głosów:1    Średnia:5/5]
PODZIEL SIĘ
Kasia Dulewicz
Uwielbiam fitness. Rzadko używam obciążenia, zdecydowanie wolę ćwiczyć siłą własnego ciężaru.

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ