Najczęstsze błędy przy odchudzaniu

0
603
Najczęstsze błędy przy odchudzaniu

Brak efektu stosowania diet odchudzających jest bardzo frustrujący. Wiele osób radykalnie ogranicza ilość spożywanych kalorii, a mimo to ich waga stoi w miejscu. Czasami w takich przypadkach czujemy się winni, wyrzucamy sobie, że brak efektów spowodowany jest małymi grzeszkami. W rzeczywistości jeden baton czekolady nie sprawi, że dieta zostanie zahamowana. Należy spojrzeć uważnie na rytm dnia, przeanalizować swój tryb życia i dopiero wówczas szukać odpowiedzi na pytanie o brak efektów diety. Jakie są najczęściej popełniane błędy przy odchudzaniu, które sprawiają, że mimo diety waga ani drgnie?

Wyrzuć toksyny

Zanieczyszczony organizm jest osłabiony w walce z dodatkowymi kilogramami. Odpowiedz sobie na pytanie: czy piję minimum 1,5 litra wody dziennie? To bardzo ważne, gdyż wpływa na oczyszczenie organizmu, a poza tym hamuje apetyt. Walkę z toksynami można wspierać stosowaniem plastrów detox. Nakleja się je na noc na stopy, a ich zadaniem jest wyciągnięcie toksyn z organizmu. Takie magiczne plastry można znaleźć w wielu sklepach internetowych. Oczyszczanie organizmu wspierają także zioła, szczególnie napar z czystka i zielonej herbaty. Warto pić przynajmniej kilka szklanek dziennie. Na diecie zabronione powinny być mocno przetworzone produkty, GMO i zawierające wiele konserwantów. Oprócz tego należy ograniczyć spożywanie cukru.

Nastawienie to podstawa

Nastawienie to bardzo ważna rzecz podczas odchudzania. Nie należy nastawiać się od razu na cuda, lepiej założyć po prostu, że dieta sprzyja przejściu na zdrowy tryb życia. Nawet jeśli nie schudniemy tyle kilogramów, ile założyliśmy – poprawimy sprawność i wzmocnimy odporność.

Brak ćwiczeń

Dużym błędem jest stosowanie restrykcyjnej diety bez ćwiczeń fizycznych. Lepiej jest przejść na dietę 2000 kcal i uprawiać sport, niż 1200 kalorii i siedzieć przed telewizorem czy komputerem. W przypadku odchudzania świetnie sprawdzą się zajęcia w fitness klubie, jazda na rowerze czy pływanie. Grunt to nie siedzieć w miejscu.

[Głosów:1    Średnia:5/5]
PODZIEL SIĘ
Kasia Dulewicz
Uwielbiam fitness. Rzadko używam obciążenia, zdecydowanie wolę ćwiczyć siłą własnego ciężaru.

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ